Kreativno izdavaštvo i kritički žurnalizam

Studijski program studentima nudi znanja i veštine iz oblasti kreativnog i kritičkog pisanja, dizajna, uređivanja, promocije i distribucije publikacija. Osim što upoznaju tradicionalne forme izdavaštva (knjige, časopisi, novine...), studenti su osposobljeni za rad u novom medijskom okruženju, koje obuhvata formate kao što su multimedija, nezavisno novinarstvo i izdavaštvo, data žurnalizam, print-on-demand i drugi.

Novi predmeti za novo vreme:

♢ Uvod u kreativno izdavaštvo i kritički žurnalizam

♢ Dizajn i budućnost izdavaštva

♢ Kreativno i kritičko pisanje

♢ Psihologija advertajzinga

♢ Alternativne ekonomije

♢ Mediji i reprezentacija: antropološka perspektiva

♢ Kreativno mišljenje i tržišna komunikacija

♢ Multimedijalna produkcija i izdavaštvo

♢ Promocija i distribucija publikacija

♢ Liderstvo i razvoj menadžmenta

♢ Transmedia storytelling

♢ Radno pravo

Na dvosemestralnom studijskom programu Kreativno izdavaštvo i kritički žurnalizam studenti i studentkinje stiču ukupno 60 ESPB i zvanje mastera iz oblasti izdavaštva i žurnalizma. Za upis na studije mogu konkurisati kandidati i kandidatkinje koji imaju prethodno završene osnovne akademske studije, odnosno ostvarenih 240 ESPB bodovа.