05.06.2014.
Posao nakon studija na FMK
Diplomirani komunikolozi FMK, osnivači Centra za kreativno preduzetništvo "Atipika" i organizatori Globalne nedelje preduzetništva u Srbiji: Jelena Đukić, Ivan Radojević, Ruben Mevorah, Aleksandar Madić i Rastko Milojković

Prema čuvenoj priči o Američkom snu, cilj velikog broja mladih ljudi je da pronađu siguran posao i zarađuju visoke plate. Poslovni profili se skoro svakodnevno menjaju, jedni nepovratno nestaju, dok se drugi stvaraju. Tradicionalno shvatanje znanja i umeća zamenio je zahtev savremenih poslodavaca za stručnjacima koji se brzo prilagođavaju, razumeju koncepte, rešavaju probleme, rade u timu i imaju razvijenu samodisciplinu. Sa pozicije mogućnosti zaposlenja, profesije u oblasti medija, marketinga, psihologije, advertajzinga, digitalnih umetnosti, socijalnog rada i kulture poslednjih godina beleže najveći rast na lokalnim i svetskim tržištima rada i spadaju u najbolje plaćena zanimanja.

Prema poslednjem istraživanju prestižnog poslovnog magazina Forbs, među najisplativijim zanimanjima današnjice nalaze se: marketing menadžeri, istraživači i copywriter- i (10% veća potražnja u odnosu sa 2010. godinu), menadžeri ljudskih resursa (5% veća potražnja u odnosu sa 2010. godinu), PR menadžeri i event planeri (10% veća potražnja u odnosu sa 2010. godinu), internet marketing menadžeri i administratori društvenih mreža (12% veća potražnja u odnosu sa 2010. godinu), web i grafički dizajneri (7% veća potražnja u odnosu sa 2010. godinu); kao i zanimanja u oblasti socijalnog rada, psihologije, medicine i IT-a.

Fakultet za medije i komunikacije u školskoj 2014/2015. godini upisuje novu generaciju studenata, koji će kroz najsavremenije studijske programe biti obučeni upravo za poslove u najuspešnijim oblastima današnjice: komunikacije i odnosi s javnošćunovinarstvo i medijska produkcijadigitalni marketingpsihologijasocijalni raddigitalne umetnosti.

Više o karijerama i iskustvima studenata FMK saznajte OVDE.

OSTALE VESTI