11.06.2015.
Lazar Džamić od oktobra na FMK!
Lazar Džamić

Lazar Džamić, jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega, pridružio se novoosnovanoj Katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu, gde će studentima Departmana za komunikacije i odnose sa javnošću preneti najnovija znanja iz sveta digitalnog oglašavanja i upravljanja odnosa sa potrošačima.

Lazar Džamić je šef za brend planiranje u ZOO (Zapadna Evropa), Guglovoj kreativnoj agenciji za velike klijente. Prema sopstvenim rečima, cilj njegovog tima je da "pretvara svetlost u toplotu" — obilje Guglovih podataka u emotivne priče za kreiranje bolje marketing komunikacije.

Džamić je jedan od prvih digitalnih stratega u Britaniji i proglašen je za Top 10 digital player tri godine za redom, prema istraživanju magazina "Marketing Direct". Redovan je član i predsednik žirija u nekoliko digitalnih kategorija za Direct Marketing Awards.

Lazar Džamić je bio direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS BrannKitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj "pureplay" agenciji Underwired. Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su WaitroseVirgin HolidaysVisit Wales, GAP, Glenfiddich, AXA, Nando's i mnoge druge.

Specijalista je za digitalni trening i jedan od prvih digitalnih predavača na IDM (Institute of Direct Marketing), kao i čest govornik na konferencijama. O digitalnom marketingu je pisao za mnoge vodeće svetske publikacije, uključujući i britanski The Guardian.

Više o Katedri za digitalni marketing pri Departmanu za komunikacije i odnose sa javnošću na Fakultetu za medije i komunikacije možete saznati ovde.
OSTALE VESTI