14.10.2015.
Otvoreno predavanje Lazara Džamića "Uvod u marketing sa bazama podataka (eCRM)"
Lazar Džamić

Fakultet za medije i komunikacije vas poziva na predavanje Lazara Džamića koje će se održati u ponedeljak, 26. oktobra 2015. na FMK (Karađorđeva 65) sa početkom u 11 časova, u sali 7 na IV spratu.

Lazar Džamić, jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega, pridružio se novoosnovanoj Katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu, gde će studentima Departmana za komunikacije i odnose s javnošću preneti najnovija znanja iz sveta digitalnog oglašavanja i upravljanja odnosa sa potrošačima.

Lazar Džamić je rukovodilac planiranja za razvoj brenda u Google ZOO. Prema sopstvenim rečima, cilj njegovog tima je da "pretvara svetlost u toplotu" — korišćenje obilja podataka sa kojima raspolaže Google, u emotivne priče za kreativne marketinške komunikacije. Jedan je od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji,  proglašen za Top 10 digital player tri godine za redom prema istraživanju magazina "Marketing Direct". Redovan je član i predsednik žirija u nekoliko digitalnih kategorija za Direct Marketing Awards.

Lazar je bio direktor planiranja u nekoliko vodećih britanskih reklamnih agencija (EHS BrannKitcatt Nohr Digitas, Underwired). Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su WaitroseVirgin HolidaysVisit Wales, GAP, Glenfiddich, AXA, Nando's i mnoge druge.

Specijalista je za obuke iz oblasti digitalnog marketinga i jedan od prvih predavača na UK Institute of Direct and Digital Marketing (IDM), kao i čest govornik na prestižnim konferencijama širom sveta. O digitalnom marketingu je pisao za mnoge vodeće svetske publikacije, uključujući i britanski The Guardian. Njegov poslednji intervju u Srbiji je za nedeljnik Vreme.

Od oktobra 2015. godine radi na Fakultetu za medije i komunikacije kao gostujući predavač.

Nakon održanog predavanja, pozivamo zainteresovane da nam se u 18 časova pridruže u Mikser House-u (Karađorđeva 46), gde će biće organizovan razgovor o knjizi “Digitalni marketing: pojmovnik”, autorke doc. dr Nataše Krstić, u kome učestvuje i Lazar Džamić. Pojmovnik i razgovor o knjizi treba da nam daju odgovor na pitanje „da li je digitalni marketing nužnost ili potreba“?

OSTALE VESTI