27.11.2015.
Otvoreno predavanje Vere Lloyd Thomas: Kako izgraditi profitabilno korisničko iskustvo?
Vera Lloyd Thomas, direktorka i vlasnica agencije za integrisani marketing Kreativa New Formula

Katedra za digitalni marketing ima veliko zadovoljstvo da vas pozove na otvoreno predavanje Vere Lloyd Thomas, velikog domaćeg stručnjaka za direktni marketing, marketing sa bazama podataka i upravljanje odnosa s kupcima (CRM i eCRM).

Otvoreno predavanje pod nazivom "Kako izgraditi profitabilno korisničko iskustvo?" održaće se u sredu, 9. decembra u 17 časova na FMK (Sala 9 na V spratu).

Na predavanju će biti reči o tome kako izgleda kreativno pismo za CRM u Srbiji i šta sa njim da radite, na kojim delovima korisničkog iskustva se najviše pravi/gubi vrednost za klijenta, kako pristupiti segmentaciji klijenata, osnove potrošačkog puta koji dovodi do kupovine - kako se pravi arhitektura digitalnog korisničkog iskustva, zašto je bitno tretirati pojedinačne tačke kontakta između potrošača i brenda… na primerima iz različitih industrija klijenata agencije.

Vera Lloyd Thomas je diplomirala opštu književnosti i teoriju književnosti na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu, specijalizirala studije za medije i komunikacije na London School Of Economics i dodatno se obrazovala na poslovnim školama u Evropi (GfK Academy, LBS) iz oblasti strateškog planiranja, marketinga u digitalnom dobu, marketingu putem partnerske elektronske trgovine (affiliate marketing), CW i menadžmentu inovacija. Bila je regionalni direktor agencije BBDO, menadžer u Coca-Cola Balkan i direktor marketinga i prodaje prve privatne telekom firme u Srbiji Bel Pagette. Bila je savetnik EU za strateške komunikacije, potpredsednik Grupe komunikacionih agencija pri Privrednoj komori Srbije, članica britanskih IAA (International Advertising Association) i DMA UK (Direct Marketing Association Velike Britanije). Agencija Kreativa New Formula je prva agencija u Srbiji koja se bavi marketingom sa bazama podataka na strateški način. Vera je organizovala dve konferencije o direktnom marketingu u Beogradu i strateški je planer za velike klijente poput Societe Generale banke (www.keskrediti.rs), Volkwagen AG (Porsche SCG), Delhaize i drugi.

Pozivamo sve zainteresovane da prisustvuju predavanju.

OSTALE VESTI