03.02.2017.
Tribina "Digitalna komunikacija" u Domu omladine Beograda

Fakultet za medije i komunikacije vas poziva tribinu "Digitalna komunikacija", koja će se održati u sredu, 22.02.2017. u Tribinskoj sali Doma omladine Beograda, sa početkom u 19 časova. 

Učestvuju: 

- Danica Čigoja Piper, teoretičarka medija i novinarka; 
- Kristina Brajović Car, psihoterapeutkinja i 
- Luka Bešlagić, teoretičar medija i pisac. 

Moderatorka: Nena Daković-Jovanović, istoričarka i teoretičarka umetnosti.

Oko 100 sati video materijala postavi se na You Tube svakog minuta. Više od pet miliona poruka ostavimo na Tviteru za 24 časa. Jedan prosečni korisnik Fejsbuka provede 15 sati i 33 minuta mesečno na ovoj mreži.
Suštinski, priča o društvenim mrežama je priča o ljudima i njihovoj težnji da kreiraju svoj medijski prostor, promovišu vrednosti koje su njima važne i animiraju javnost koju smatraju relevantnom. To je priča o komunikaciji – biranju poruke, definisanju i redefinisanju, odmeravanju i analiziranju pre nego što ih „postuju“ ili postave na nekoj društvenoj mreži, a potom (u iščekivanju povratne informacije) osluškivanju koliko ljudi ih je čulo, da li ih je na pravi način razumelo, imaju li neko pitanje, savet, sugestiju... Sve to isto rade i kompanije, brendovi i organizacije – koriste društvene mreže, ali ne samo da bi saopštili i rekli ono što je njima važno, već da bi u interakciji sa ljudima otkrili šta je stvarno važno. Ne postoji oblast na koju se društveni mediji ne mogu primeniti – od marketinga, preko odnosa s javnošću, brendiranja, promocije, upravljanje reputacijom na Internetu, komunikacijama, politici, ličnom brendingu i promociji.

Knjiga „Komunikologija“ Vilema Flusera u izdanju Fakulteta za medije i komunikacije sastoji se iz dve serije predavanja održanih u Francuskoj 70-godina. U njenom fokusu su dijalog i diskurs, odnos tekstova i slika kao i inicijalni koncept tehničkih slika i tehničke imaginacije. Na početku 21. veka Fluserove ideje o arhiviranju, čuvanju i distribuciji informacija i one o sećanju, komunikaciji i dijalogu postaju nezaobilazne za sve one koji se bave digitalnom kulturom, antropologijom i arheologijom medija i digitalnom humanistikom.

Ciklus tribina "Digitalno doba" organizuje Dom omladine Beograda u saradnji sa Fakultetom za medije i komunikacije.

OSTALE VESTI