06.06.2017.
Lazar Džamić "Geometrija Eseja: kako naći interesantne uglove za blogove i druge eseje..."
Lazar Džamić

Pozivamo vas na otvoreno predavanje Lazara Džamića „Geometrija Eseja: kako naći interesantne uglove za blogove i druge eseje..., koje će se održati u četvrtak 29. juna 2017. na Fakultetu za medije i komunikacije (Karađorđeva 65) sa početkom u 19 časova, u sali 8 na IV spratu.

O predavanju:
Blogosfera je demokratizovala medije, ali je istovremeno donela masivnu količinu trivijalnosti i lošeg pisanja. Predavanje je jedinstveno po tome što koristi tehnike kreativnih radionica u oglašavanju da generiše neobične uglove, tonalitete i formate. Namenjeno je svima koji nameravaju da pokrenu ili ožive svoj blog, kolumnu ili bilo koju vrstu publicističkog teksta.

O predavaču:
Lazar Džamić, jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega, pridružio se novoosnovanoj Katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu, gde studentima Departmana za medije i komunikacije prenosi najnovija znanja iz sveta digitalnog oglašavanja i upravljanja odnosa sa potrošačima.
Lazar Džamić je bio rukovodilac planiranja za razvoj brenda u Google ZOO. Prema sopstvenim rečima, cilj njegovog tima je da "pretvara svetlost u toplotu" — korišćenje obilja podataka sa kojima raspolaže Google, u emotivne priče za kreativne marketinške komunikacije. Jedan je od prvih digitalnih stratega u Velikoj Britaniji, proglašen za Top 10 digital player tri godine za redom prema istraživanju magazina "Marketing Direct". Redovan je član i predsednik žirija u nekoliko digitalnih kategorija za Direct Marketing Awards.
Lazar je bio direktor planiranja u nekoliko vodećih britanskih reklamnih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas, Underwired). Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su Waitrose, Virgin Holidays, Visit Wales, GAP, Glenfiddich, AXA, Nando's i mnoge druge. Specijalista je za obuke iz oblasti digitalnog marketinga i čest govornik na prestižnim konferencijama širom sveta. O digitalnom marketingu je pisao za mnoge vodeće svetske publikacije, uključujući i britanski The Guardian. Napisao je bestseler knjige "Čaj od šljiva" i "Cvjećarnica u Kući cveća". Od oktobra 2015. godine radi na Fakultetu za medije i komunikacije kao gostujući predavač.

OSTALE VESTI